sâmbătă, 10 octombrie 2015

Toamna e anotimpul povestilor frumoase....

Toamna e vremea povestilor frumoase in  Forever.....



"Buna, Sunt Teodora Maria Popa
Vreau sa va impartasesc experienta mea ...cum am venit in echipa Forever...intr-o dimineata cand ma duceam spre sala de sport am intalnit o cunostinta,Sanda Muresan, am intalnit-o intamplator....asa a fost sa fie...
m-am intalnit cu ea si mi-a spus despre programul C9 -Fit1-Fit2.....am luat decizia mai greu dar m-am gandit ca programul ar fi bun pentru mama mea ( ea avand diabet,probleme cu tensiunea,avea o stare generala proasta)....si asa ca am inceput amandoua miercuri (13 mai 2015)...
 Primele 2 zile au fost grele,dar in a 3-a zi ne-am simtit foarte bine, pline de energie, nu mai obosim atat de repede, eu la sala am dat randament 100% asta ma bucurat enorm. 
Avand un copil mic de 1 an si 8 luni , va dati seama ca toata ziua are energie, inainte imi era greu sa fug dupa el prin parc acum insa ma simt bine prin parc ca nu mai obosesc asa de tare si conteaza foarte mult.
 Sanda iti multumesc din suflet ca ai fost si esti alaturi de mine. 
Te pup si succes in continuare...''
Multumesc Teodora Popa pentru incredere...

Povestea  Teodorei Adina Cristea...

"Eu mai fac din cand in cand o cura de detoxifiere cu C9, dupa care ma opresc. Imi prinde bine si ma simt bine dupa asta..."

Se vede si din poza.
Multumim Teodora Adina Cristea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment here